Yalnızlık Paylaşılmaz...

on 16 Ağustos 2010
"Yalnızlık içsel bir şeydir, taşkınlık da onun dışavurumlarından biridir." dedi Aslı Erdoğan, 'Kabuk Adam' kitabında...
İçinde yalnız olan, ama dıştan taşkınlık yapan, gülüp eğlenen bir benim sanırdım. Ama ben, sen hatta Aslı Erdoğan bile böyleymiş. Gördün mü?

"Yalnızdım. Zaten her zaman yalnızdım. Bir süre onunla birlikteyken yalnız değilmişim gibi davranmıştım, ama öyleydim."

Yalnızız, hepimiz. Kabullenmek istesenizde, "hadi be ordan!" deseniz de ekrana doğru, ya da "melankolik bu kız be, amaan!" diye umursamaz tavırlara bürünseniz de; gerçek işte.

Paylaşılır sanmıştım bir de ben bu herkesin içindeki yalnızlık, Özdemir Asaf'a inat. "Paylaşırım ben!" diye tutturmuştum, omuz sallamıştım. "Banane! Banane!"

Özdemir Asaf'tan özür dilerim. Paylaşılmaz işte, olmaz. Kimse bilmiyor içinden düşündüklerini. Ne kadar yazsan, çizsen fark etmiyor. Satırların arasını yanlış okuyor karşındaki, çizdiklerini katlayıp cebine koyuyor bir anaokul faaliyetiymiş gibi.


"Yalnızlık, yaşamda bir an,
Hep yeniden başlayan..
Dışından anlaşılmaz.

Ya da kocaman bir yalan,
Kovdukça kovalayan..
Paylaşılmaz.

Bir düşünde beni sana ayıran
Yalnızlık paylaşılmaz
Paylaşılsa yalnızlık olmaz."



0 yorum:

Yorum Gönder

 

Borderless Dreamer Design by Insight © 2009