Dershane günleri, bizim evin halleri

on 24 Ağustos 2010
İşte tüm sene boyunca gelmesini beklediğim o 2 aylık tatil bitti bile... Nasıl geçti ve bitti anlamadım ki!
Hep zaten güzel şeyler, hemen bitiverir. 40 dakikalık dersler bitmek bilmez, 10 dakika tenefüste koştura koştura bi şişe suyu bile zor alırsın. Hep ama hep böyledir işte.

Dershanem başlayalı 1 hafta oldu. Hedeflerim yüksek olduğu için şimdilik moralim yüksek. Tek sorun uyanmak. Çünkü şu son günlerde uyku sineği tarafından ısırılmış gibiyim. Bir dış etken tarafından dürtülmedikçe, tüm gün uyuklamaya oldukça meğilliyim- ki yapmadım şey değil! Her neyse; işte bu yüzden, dandirik cep telefonum, i-podum, eve temizliğe gelen abla, annem, babam, ev telefonları dahil pek çok farklı cisim, beni uyandırmak üzere programlanmış durumda. Hatta ve hatta, yalnızca sabahın o yakıcı güneşi salonun koltuklarına geliyor diye, 1 haftadır yeni yatağım salon koltuğu olmuş durumda.

Şimdi uykum yok mesela... Ama yatmam gerek çünkü; sabahları "10 saniye arayla çalmaya başlayan alarmlara rağmen kafamı yastığa gömüp, uyumaya devam etmek" gibi bir düşünce aklımdan geçmiyor değil...

Hayırlı ramazanlar, banada güzel uykular.

Hee bu arada buradan Çeşme'deki B.B'ye sevgiler :) ( Bakalım oralardan da beni takip ediyo musun?)

Öpüldünüz.

2 yorum:

incredo dedi ki...

başarılar dilerim!!
ben de okul başladığı için bunalımımı yaşıyorum :P bi dahaki tatile tam 10 ay var.
yihuuu! heh heh

borderlessdreamer dedi ki...

Öğretmenler bile okul bunalımını yaşıyosa, biz (öğrenciler) yandık galiba :)

Bu arada öğretmendin yanlış hatırlamıyosam? (eğer değilsen çok utanıcam ama)

Başarı dilekleri içinde ayrıca teşekkür ederim :)

Yorum Gönder

 

Borderless Dreamer Design by Insight © 2009