Aklım 5 karış havada...

on 11 Mayıs 2010
"Gravity, stay the hell away from me!"- John Mayer

Sınav haftasında böyle bi durumda olmam hiç iyi değil hem de hiç!
İlk haftadan temiz 1lerle çıktım.
Biliyorum, toparlamalıyım kendimi ama olmuyor, olmuyoor!
Beni bu güzel havalar mahvetti... Hemde çok fena.
Dışarı çıkmak istiyorum, ama çıkarsam yaşayacağım pişmanlığı düşünüp vaz geçiyorum.
Kitaplarımı açıyorum, kendimi zorla önüne oturtturuyorum. Pencereden yansıyan güneş ışığı, öten kuşlar falan hepsi senkronize olmuş gibiler...
Gözüm dışarıda, öyle dalıp gidiyorum...
Uyanıyorum. Saat 8'e 10 var.
Eee yemek saatine gelmiş zaten; en iyisi kalkıp yemek yemek diyorum.
Yemek sonrası yine başındayım derslerin. Ya da blogun mu desem, hiç yalan söylemeden.
Her koyun kendi bacağından asılır madem. Bunların acısı çıkacak bi şekilde ama hadi bakalım!


Yarın Geometri,
Perşembe Tarih,
Cuma Sosyoloji.
(kısa bi haftasonu bi zahmet!)
Pazartesi İnkılap. . .

çok korkunç...

0 yorum:

Yorum Gönder

 

Borderless Dreamer Design by Insight © 2009