Dövmeli kız oldum, kırmızı başlıksız.

on 04 Eylül 2010
Sırtımda bir kırlangıç taşıyorum artık. Yeşil-mavi bir gövdesi ve rengarenk kanatları var. O sırtımda uçarken, kanatların rüzgarla hareketinden The Beatles'ın "Let it be" melodisi duyuluyor. Hemen ardından uçuşu veriyor sözler kırlangıcımın arkasından:
" Let it be, let it be..."

Dövmem için bana ilham kaynağı olan saygı değer Charles Bukowski'ye ve başta John Lennon olmak üzere bütün Beatles üyelerine teşekkür ediyorum :) (Dövmemi yapan Inkstanbul'dan Danny Garcia'yı da unutmamak lazım.)

Bu arada; kırlangıç umudu ve iyi şansı simgeliyormuş. Hepsi birlikte "cuk" oldu.

:) Dövmemi sevdim. Umarım sizde beğenirsiniz!

5 yorum:

Gregor Samsa dedi ki...

beğendim bile... çok güzel...

Rey. dedi ki...

teşekkür ederim :)

incredo dedi ki...

o kadar parlak ve canlı durmuş ki
sen yanında gri kalmışsın =))

g. dedi ki...

liked it hun.

Rey. dedi ki...

incredo! beğendiğine sevindim :)

g. beğeniceksin tabi, benim dövmem :)

Yorum Gönder

 

Borderless Dreamer Design by Insight © 2009